سم پاشی  تضمینی آسیا

✍️دکتر خداکرمیان
دانشگاه بوعلی سینا

🔹به دلایل کاملاً علمي كه مجال شرح آن نيست با توجه به نرخ جهش، طول ژنوم و سرعت تکثیر ويروس حدوداً سه تا چهار ماه طول ميكشد كه اين ويروس دستكاري شده به حالت Wild type برگردد و آنقدر ضعيف شود كه سيستم ايمني بدن در صورت ورود آنرا حذف كند.

🔹با توجه به دوره کمون ویروس و‌چرخش آن از يك ميزبان به ميزبان ديگر و به دلایل کاملاً علمي *بین اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد به طور کلی اين ويروس از ایران خود به خود ناپدید خواهد شد و بعد به همان دليل از ساير كشورهايي كه پس از ايران گرفتند هم ناپديد خواهد شد.*

🔹 ناپديد شدن اين ويروس به دليل گرم شدن هوا نيست (هرچند گرما ويروس باقيمانده روي سطوح را زودتر از بين ميبرد) بلكه به دلايل نهفته در ذات خود ويروس است كه تفسير آن طولاني است و در اينجا مجال شرح آن نيست.

🔹اين موضوع را نوشتم تا خيال شما و خانواده و دوستان و آشنايان راحت باشد و استرس نداشته باشيد ضمن اينكه تمام توصيه هاي بهداشتي مراكز رسمي را رعايت مي كنيد خدمت شما عرض كنم كه تنها اقدام مفيدي كه در سطح كلان ميتوانستند بكنند اين بود كه فقط و فقط و فقط قرنطينه كنندتا از شيوع بيشتر جلوگيري شود و گرنه حذف خود به خودي ويروس حتمي است!!!!

🔹به نظر ميرسد دستكاري و مهندسي اين ويروس كرونا و رهاسازي آن در جوامع مختلف (سرعت گسترش جهاني ويروس و الگوي پخش آن به خوبي گوياي اين واقعيت است)

🔹 يك پروژه جهاني با همكاري كشورهاي پيشرفته براي بسياري از مقاصد جهاني، از جمله براي كمك به جلوگيري از گرم شدن بيشتر كره زمين، شوك به اقتصاد جهان براي بازنگري سيستم اقتصاد جهاني، بازآرايي مديريت كلان جهاني، اهداف فرهنگي و سياسي و……. بوده است كه بعداً ابعاد آن مشخص خواهد شد.

*☝🏻🔹ضمناً كسانيكه از اوايل فروردين به بعد ويروس كرونا را مي گيرند به دلايل كاملاً علمي مرگ و مير در آنها بسيار نادر است*، مگر اينكه سيستم ايمني آنها به دلايل شيمي درماني زياد و برخي بيماريهاي ديگر ضعيف كننده سيستم ايمني به شدت ضعيف شده باشد!!!!

🔹 بنابراين تا اون موقع لطفاً مواظب خود و خانواده و ساير افراد مرتبط باشيد!!!!!

3.6/5 - (14 امتیاز)