سم پاشی  تضمینی آسیا
سمپاشی موش در تهران

سمپاشی موش در تهران یکی عوامل مهم در سمپاشی منازل است که حتی در اغلب مکان ها و یا محل ها مورد استفاده است و اکثریت افراد از موجودات کوچکی هم چون موش واهمه دارند و این سمپاشی موش در تهران یک امر الزامیست برا کسانی که از این نوع موجودات در حراص اند و دقت کنید که این نوع سمپاشی در تهران برای بیشتر موجودات موذی مانند حشرات و یا حتی سوسک ها قابل پذیرش و مورد بهره برداری برای شما کاربران است.

با کنترل کردن ساختار های فیزیکی و مشخصات ظاهری انواع موش ها در زندگی شهری به شما کمک می کنیم تا شما به آسانی گونه موش مد نظر را شناسایی کرده و در نهایت با عرضه عادت ها و رژیم غذایی تولید مثل کردن و یا تکثیر شدن آن ها شما را تا حد ممکن با ویژگی های انواع گونه های موش آشنا کرده و از جهتی همه بیماریی هایی را که موش ها در اثر ارتباط سطح ها و گاز گرفتگی که به انسان منتقل می کند را معرفی می کنیم و بعد تمامی اساس بهبود و بازسازی جهت پیشگیری از ورود موش ها به درون خانه ها و همین طور شیوه های درست و اساسی در جهت ریشه کن کردن و طریقه مقابله با انواع این موش ها را به طور کامل خدمات شما را عرض می کنیم.

حمله موش های می تواند برای انسان هولناک و بسیار خطرناک باشد , موش ها اغلب از منبع های غذایی انسان تغذیه می کند و کارتن , پلاستیک , جعبه , کاغذ و غیره را برای بازسازی آشیانه خود از بین می برد. بزاق و فضله موش ها برای برخی از انسان ها ممکن است , در بردارنده ویروس ها و یا حتی میکروب هایی همانند: سالمونلا و هم چنان هانتا ویروس باشد.

درمان و تضمین سمپاشی موش در تهران

به این ترتیب در سمپاشی موش در تهران لازم بر این است که هر گونه آلودگی موش را از بین ببریم , به همین خاطر پیشنهاد داده می شود با اولین نشانه های حمله و هجمه موش اقدام به از بین بردن آن ها بکنید , ازدحام موش ها به سرعت افزایش پیدا می کند و تنها کاری شما باید انجام بدید راه نفوذ موش ها به داخل را بگیرید تا کارشناسان و متخصص های سمپاشی بیایند و کار را یک سره بکنند. و همین موضوع تکثیر موش ها می تواند مشکل ساز باشد و ریشه کردن آن ها می تواند کار بسیار سخت و دشواری باشد.

در صورتی کلیه ی موش ها بسیار کوچک هستند شما باید به سرعت با شرکت سمپاشی در ارتباط باشید , توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که هر وقت و هر نوع صدای جیر جیر و حرکت پا در سقف های کاذب , استشمام بوی نامطبوع ویا حتی مشئمز کننده و یا مشاهده فضله های موش در منزل در اسرع وقت با شرکت سمپاشی تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب و آموزش دیده ما بعد از بررسی دقیق و مشاهده کردن هر گونه موش , مقدار کثیفی محیطی را به شیوه های مناسب تعیین کرده و با بهره گیری از تغدیه های مورد علاقه موش و با به کار گیری بهترین سم ها برای از بین بردن موش عمل به ریشه کنی و تضمین سمپاشی موش در تهران و یا حتی منزل و محل کار بکنند.

در ضمن از هر گونه اقدام خود سرانه و خطرناک برای از بین بردن موش به طور کامل اجتناب کرده , چرا که کُشتن با صید مسموم و غذای مسموم موش همانند یک پنیر آغشته به سیانور , خوارکی موش کش به واسطه افرادان بی تجربه و کار نا بلد سبب می شود موش در سقف کاذب و مکان هایی که دسترسی به آن امکان ندارد بمیرد و لاشه های موش بوی فاسد و مُتِعَفِن در آن بخواهد ایجاد کند.

 

اقدامات لازم جهت پیشگیری

  • مسدود کردن دریچه های فاضلاب
  • جعبه بندی کردن و مراقبت از مواد خوراکی
  • بهره برداری کردن خوراکی های آمیخته شده به سم های بهداشتی
  • دیواره ها باید از ثُبات و سفتی کافی بر خوردار باشند
  • دیواره ها دست کم تا ارتفاع 5/1 متر از سطح زمین با بتن ساخته شوند
  • دیواره های انبار و یا ساختمان به اندازه ی کافی عمیق و سفت باشد
  • همه ی محل های نفوذ و سوراخ ها باید با تور سیمی بسیار محکم پوشانده شود
  • عوض کردن شیشه ها و درب های شکسته برای اجتناب از نفوذ آفت ها به داخل خانه ها
  • مراعات کردن بهداشت محیطی برای خودداری از ورود موجودات موذی
  • پاکیزه نگه داشتن محل برای اجتناب از وارد شدن آفت ها بسیار حائز اهمیت است.
  • از موش کش های قوی و مناسب استفاده کنید که عدم بو و ذائقه بوده و به سادگی توسط جوندگان و یا همان موجودات کوچک و موذی خورده می شود.

همان طور که گفته شد اشخاصی که بدون هیچ درایتی از ضررهای سمی که ارتباط مستقیمی با این مواد های شیمیایی قرار گرفته می شوند اغلب در اعراض خطر قرار دارند و این افرادان شامل: کشاورزان و یا حتی خانواده آن ها و کارگرانی که در حیطه کشاورزی یا در کارخانه کار می کنند.

 

تله گذاری موش

 

انواع تله های موش :

  • تله موش نابود کننده
  • تله موش زنده گیر
  • تله موش چسبانکی

امروزه از ترفند های تله ‌گذاری در مورد های زیر بهره برداری می ‌شود :

زمانی که به دلیل واجد مواد غذایی استفاده از سم های غیر ممکن باشد.

در مکان هایی که احتمال جمع کردن بزاق و فضله موش وجود نداشته باشد.

در صورتی که موش ها از خوردن خوراکی های مسموم کننده اجتناب کنند. در صورتی که موش ‌ها نسبت به سم های موش‌کش‌ حفظ شده باشند.

در صورتی که اخیراً فقط یک یا دو موش وارد محل شده باشند.

در مورد های زیر از تله های چسبانکی موش بهره برداری می شود :

در محل هایی که بهره گیری از تلفیقات سمی یا همان سم های موش کش در آن ها مجاز نمی باشد.

کثافط و آلودگی به موش اخیراً ایجاد شده است و قاعدتاً یک و یا دو موش در محل وارد شده اند.

نوع موش از نوع موش خانگی می باشد ، چون موش های بسیار بزرگ همانند موش قهوه ایی یا موش سیاه قوی تر هستند و در تله گیر نمی کنند .

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *