سم پاشی  تضمینی آسیا
طعمه گذاری موش

بهترین طعمه گذاری موش جوندگان را به طعم و مزه می کشاند و به آنها کمک می کند بدون گرفتار شدن از خوردن آن جلوگیری کنند. موش ها بذرخواران طبیعی هستند ، اما در خانه ها به شیرینی های پرکالری و غذاهای چرب علاقه زیادی دارند.

تکه های کوچک کره بادام زمینی یا پنیر نرم همیشه به خوبی کار کرده اند. یک یا دو پیمانه گل ختمی ، قطره های صمغ یا گوشت گاو را به ماشه بچسبانید و وقتی موش ها نیش می زنند ، تله ظاهر می شود.

هنگامی که موش های ماده مواد لانه را در پاییز و زمستان جمع می کنند ، نخ دندان ، نخ و نخ نخ آنها را به دام می کشاند. پارچه ها را به ماشه ببندید ، وقتی موش روی آن می کشد تله فنر می زند. همچنین می توانید تله موش از پیش طعمه شده ما را امتحان کنید تا به بیرون کشیدن موش ها کمک کند.

حذف موش ها از خانه

بسیاری از صاحبان خانه ها در تلاش برای پاکسازی خانه های خود از جوندگان ، از ایستگاه های طعمه موش به عنوان اولین خط دفاعی استفاده می کنند. این دستگاه ها شامل یک ظرف پلاستیکی هستند که طعمه گذاری موش را در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت می کند در حالی که به جوندگان اجازه ورود و تغذیه می دهد.

چرا ممکن است طعمه های موش کار نکنند

در حالی که این روش کنترل می تواند جمعیت جوندگان را نازک کند ، معمولاً همه موش ها را از منطقه خارج نمی کند. جوندگان غالباً از طعمه موش اجتناب می کنند اگر از طعم ، عطر یا محل قرارگیری طعمه و طعمه خوششان نیاید.

محل قرار دادن ایستگاه های طعمه موش

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، تله های طعمه موش را در هر کجا که فضله آفات ظاهر می شود ، در مناطقی که آنها دیده می شوند و مکانهایی که علائم مالش آنها و آسیب به محصولات غذایی ذخیره شده روی می دهد ، قرار دهید. این شامل اتاق زیر شیروانی ، زیرزمین ، محل های ذخیره سازی ، زیر سینک ها و فضاهای خزنده است. برخی از ایستگاه های طعمه موش می توانند شرایط بیرونی را تحمل کنند ، در حالی که برخی دیگر نمی توانند. قبل از قرار دادن ایستگاه ها یا طعمه روی زمین ، سطوح دیگر یا نزدیک رطوبت ، حتماً جزئیات محصول را بررسی کنید.

استفاده از تله های ضربه محکم و ناگهانی

وقتی موش ها وارد اتاق نشیمن و آشپزخانه می شوند ، یک تله محکم گیر با طعمه موش می تواند راه حل خوبی باشد. تله های موش پشت قفسه های کتاب و مراکز رسانه ای نیز ممکن است مانع از آلوده شدن آفات به این مناطق صعب العبور شود. در آشپزخانه ها ، تله ها را پشت اجاق گاز ، یخچال و مایکروویو قرار دهید.

انواع وسوسه های موش که “طعمه” هستند و موش ها را جذب می کنند

غذا به عنوان طعمه

ایستگاه های طعمه برای کنترل موشها به ترکیباتی موسوم به جوندگان کش تکیه می کنند. از طرف دیگر ، برای کشیدن آفات به دام ، صاحبان خانه ممکن است از وسایل معمولی انبار استفاده کنند. غذاهای شیرین یا چرب مورد علاقه این جوندگان است ، بنابراین کره بادام زمینی ، پنیر نرم یا غذای مرطوب گربه اغلب به خوبی عمل می کنند. به طور کلی ، مقدار کمی از طعمه چسبناک به احتمال زیاد باعث ایجاد موش در دام می شود.

طعمه گذاری موش

تودرتو مواد به عنوان طعمه

یکی دیگر از عوامل جذاب که موش ها را به دام می اندازد یک تار کوچک نخ یا نخ است. نخ یا پنبه از تمایل طبیعی موش برای جمع آوری وسایل برای استفاده به عنوان مواد لانه استفاده می کند.

طعمه های تخصصی

اگر صاحبان خانه برای به حرکت درآوردن موش ها در دام یا طعمه ها زمان سختی را سپری می کنند ، محصولی که به طور تجاری در دسترس است و مخصوص جذب جوندگان است که برای جذب موش تهیه شده است ، مفید خواهد بود.

اول ایمنی

طعمه گذاری موش سمی اغلب حاوی مواد شیمیایی مبتنی بر غذا است که برای کودکان ، حیوانات خانگی و حیات وحش غیر هدف خطرناک است. از ایستگاه های طعمه موش فقط در مناطقی که دستها یا پنجه های کوچک به آنها دسترسی ندارند استفاده کنید. انواع دیگر تله ها ممکن است گزینه بهتری برای خانه هایی با بچه ها و سگ ها یا گربه ها باشد.

حل مشکل

موش ها حیوانات کنجکاوی هستند ، بنابراین ایستگاه های طعمه موش ابزار مفیدی برای کاهش جمعیت هستند. با این حال ، جوندگان به سرعت تولید مثل می کنند و چند ایستگاه یا تله طعمه موش با هجوم مطابقت ندارد. برای بازگرداندن آرامش روحی ، با تیم سمپاشی تخصصی آریا تماس بگیرید و از آفات جوندگان کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *