سم پاشی  تضمینی آسیا
 
سمپاشی و ریشه کنی سوسک ریز با استفاده از سموم ارگانیک بدون جابجایی وسایل و بدون نیاز به تعطیلی محل کار . همراه با ارائه ضمانت نامه کتبی معتبر 1 ساله .
تماس فوری بامتخصص حشره شناسی:
09190325455

سمپاشی سوسک ریز

 

سوسک ریز یا سوسک کابینتی یکی از متداولترین آفات خانه‌ها محسوب میشود . این حشره موزی به دلیل اندازه کوچکی که دارد به راحتی میتواند در بین درز ها و شکاف های کوچک موجود در خانه یا مبلمان پنهان شود.

این آفت با گذشت زمان توانسته است به اکثر سموم قوی سوسک ریز مقاوم شوند و استفاده شخصی از این سموم نه تنها فایده زیادی ندارد بلکه باعث آسیب زدن به سلامت خانواده نیز میشوند.

حال با توجه به مقاوم بودن این نمونه سوسک چاره چیست ؟

 شرکت تضمینی سمپاشی آسیا با استفاده از روش های نوین توانسته است با کمک ازسموم ارگانیک و بروز دنیا و همچنین 3 دهه تجربه در از بین بردن سوسک کابینت و انواع جانوران و حشرات موضی بهترین خدمات را برای سمپاشی سوسک ریز ارائه دهد.

سمپاشی و ریشه کنی سوسک ریز با استفاده از سموم ارگانیک بدون جابجایی وسایل و بدون نیاز به تعطیلی محل کار . همراه با ارائه ضمانت نامه کتبی معتبر 1 ساله .

تلفن تماس جهت مشاوره و بازدید : 09190325455

سمپاشی سوسک
سمپاشی سوسک توسط کارشناسان آسیا

سوسک آلمانی

سوسک آلمانی یا همان سوسری آلمانی با نا علمی(Blattella germanica)که ما به سوسک ریز یا سوک کابینت میشناسیم به یکی از

رایج ترین آفات در خانه هایمان تبدیل شده. این نژاد سوسک نسبت به دیگر نژاد های سوسک اندازه بسیار کوچکتری دارد که بین 1.1 تا 1.6 سانتی متر میباشد.سوسک های آلمانی بر خلاف اسمشان در تمامی نقاط دنیا به خصوص ایران یافت میشوند.

این سوسک ها با سرعت تولید مثل بسیار بالایی که دارند در طول عمرشان میتوانند 3 تا 6 نسل تولید مثل و تکثر کنند. به طوری که شما در صورت مشاهده یک سوسک کابینت در کمتر از 3 ماه شاهد صد ها سوسک بالغ دیگر خواهید شد.

شناسایی سوسک کابینت
شناسایی سوسک ریز کابینت

شناسایی سوسک ریز

این سوسک ها با اندازه کوچکی که دارند نسبت به سوسک های دیگر نظیر سوسری آمریکایی سخت تر قابل روئیت هستند طول این سوسک ها بین 11 تا 16 میلیمتر میباشد . این سوسک ها بارنگ قهوه ای روشن مایل به زرد خود میتوانند به راحتی در محیط های تاریخ پنهان شوند .

روش پشت این سوسک ها دو خط مشکی عمودی میباشدو با وجود داشتن بال به ندرت پرواز میکنند و اکثرا ما آن ها را با خزیدن بر روی زمین مشاهده میکنیم.

سوسک ریز
چرخه زندگی سوسک کابینت
سوسک ریز
چرخه زندگی سوسک کابینت

شناسایی سوسک ریز

این سوسک ها با اندازه کوچکی که دارند نسبت به سوسک های دیگر نظیر سوسری آمریکایی سخت تر قابل روئیت هستند طول این سوسک ها بین 11 تا 16 میلیمتر میباشد . این سوسک ها بارنگ قهوه ای روشن مایل به زرد خود میتوانند به راحتی در محیط های تاریخ پنهان شوند .

روش پشت این سوسک ها دو خط مشکی عمودی میباشدو با وجود داشتن بال به ندرت پرواز میکنند و اکثرا ما آن ها را با خزیدن بر روی زمین مشاهده میکنیم.

تخم سوسک کابینت

تخم گذاری این نمونه از سوسک ها در بازه های یک ماهه انجام میشود به طوری که تخم های این سوسک درون کپسولی به نام اائوتك (Ootheca)قرار دارد که در این نمونه از سوسک ها تعداد تخم های موجود در کپسول بین 16 تا 40 عدد میباشد. از لحاظ ظاهری تخم این نژاد سوسک شباهت زیادی به یک دانه برنج دارد که ب رنگگ قهوه ای روشن خود میتواند به آسانی در محیط مخفی شود.

غلاف موجود در این کپسول مقاومت زیادی نسبت به سموم دارد بنابر این استفاده از سم سوسک ریز به راحتی نمیتواند این تخم ها را از بین ببرد.

محل زندگی سوسک کابینت

سوسک ها به صورت غریزی تمایل به زندگی در تاریکی  دارند و این نژآد از سوسک ها همانطور که از نامشان پیداست در شکاف های تاریک و مرطوب خانه زندگی میکنند.اکثر مکان هایی ک سوسک های کابینتی را مشاهده میکنیم به صورت زیر میباشد.

  • داخل کابینت های آشپزخانه
  • بالای هود و کابینت ها
  • در حمام ها و سرویس های بهداشتی
  • در ورودی آب ها و چاه های فاضلاب
  • داخل و اطراف گاز
  • داخل وسایل برقی

خطرات سوسک ریز

سوسری های آلمانی میتوانند باعث خطرات جدی شوند . سوسک های کابینت با خزیدن بر روی وسایل خانه مان میتوانند پاتوژن هایی مانند : باکتری ها ، ویروس ها و انواع عواملی بیمارزا پخش و به افراد انتقال دهند .همپنین این نمونه از سوسک ریز میتواندد باعث ایجاد آلرژی و بیماری های تنفسی در انسان ها و بخصوص کودکان شوند . همچنین جدایی از آسیب به سلامت انسان این آفات در بعضی از مواقع به دلیل گرمای موجود در وسایل خانگی برقی وارد آنها شده و باعث ایجاد اتصال الکتریکی و سوختن این وسیله ها میشوند.

*هشدار*وجود مدفوع ،بزاق و تکه های بدن این سوسک در غذا موجب مسمومیت میشود.

 سمپاشی غیر حرفه ای و مضرات آن

 

از هموطنان گرامی تقاضا می شود جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تان از سم پاشی خود سرانه علیه هر گونه حشره ای بخصوص حشره ساس و سوسک ریز آلمانی خودداری کنید.

 زیرا سمومی که در حال حاضر در ایران توسط سم فروشی ها به مردم فروخته می شوند بیشتر سموم کشاورزی بوده و علاوه بر مقاوم شدن حشرات باعث بروز حساسیت های تنفسی و پوستی و گاهاً سرطان می گردد.

کارشناسان شرکت سمپاشی آسیا پس از سال ها تجربه و تحقیق مشترک بین متخصصان حشره شناسی و سم شناسی دانشگاه تهران و مونیخ آلمان همواره به فکر بهترین راه حل جهت حذف آفات بیماریزا از محیط زندگی انسان ها ، با استفاده از جدیدترین روش های دفع آفات بدون آسیب زدن به سلامت انسان ها و محیط زیست بوده اند 

، بهترین راه حل ها را جهت ریشه کن کردن سوسک ریز آلمان را از شرکت تضمینی آسیا بخواهید. سموم مصرفی این شرکت عمدتاً از نوع سموم ارگانیک ، بدون بو ، بدون مسمومیت  و همراه با ضمانت نامه کتبی می باشد .

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه و رستوران
سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه و رستوران
4.8/5 - (206 امتیاز)

7 دیدگاه ها

  • ناشناس نوامبر 11, 2021

    من اول اصلا باورم نمیشد که بدون هیچ زحمتی و به این راحتی سوسک های ریزم از بین برن…من که خیلی راضی ام از کارشون عالیه واقعا حرف نداره

  • ناشناس نوامبر 17, 2021

    بعد از سمپاشی شما هیچی سوسکی ندارم 🙏🏻
    امیدوارم همیشه بدرخشید و پیشرفت کنید چون لایقش هستین☘️

  • ناشناس نوامبر 25, 2021

    با سلام
    میخواستم ازتون تشکر کنم بابت کارتون
    ما از دست سوسکای ریز دیگه واقعا جون به سر شده بودیم
    خیلی ممنووووووووون

  • ناشناس نوامبر 25, 2021

    این شرکت عاااااااالیه عالی به همه معرفیش کردم

  • ناشناس نوامبر 25, 2021

    پرسنلتون رفتارشون واقعا شایستس
    هم مشاوراتون هم نیروی هایی که اومدن برای کار
    خیلی مودب و صبور هستند
    پیگیریتون هم خوب بود

  • ناشناس دسامبر 26, 2021

    کاش از اول با این شرکت آشنا شده بودم
    بینظیر بودن

  • ناشناس دسامبر 30, 2021

    مگه میشه بدون کمترین زحمت آنقدر راحت مشکل سوسک های ریزمون حل شده باشه…من شما رو به همه معرفی کردم….اینجام میگم که همه بدونن شما کارتون،کار درجه یک….تو انتخاب شما شکی نباید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *